elektryka

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Artykuł Dodaj artykuł

Nietypowe projekty marki Puff-Buff

Niekonwencjonalne podejście do oświetlenia to domena Puff-Buff. Oprócz niezwykłych lamp i żyrandoli, które są w stałej ofercie marki, Ania Siedlecka i Radek Achramowicz mają na swoim koncie wiele nietypowych realizacji.

jagodamowinska@okkpr.pl

Niekonwencjonalne podejście do oświetlenia to domena Puff-Buff. Oprócz niezwykłych lamp i żyrandoli, które są w stałej ofercie marki, Ania Siedlecka i Radek Achramowicz mają na swoim koncie wiele nietypowych realizacji. Projekty na specjalne zamówienie nie tylko wzbogacają portfolio marki, ale także stają się częścią wyjątkowych projektów architektonicznych i wnętrzarskich.

Bąbelki w wydaniu XXL

Marka PUFF-BUFF kojarzona jest głównie ze świetlnymi konstelacjami powstającymi na bazie systemu BUBBLES. Modułowość i uniwersalność „bąbelków” pozwala na budowanie rozmaitych świecących struktur, charakteryzujących się bardzo małą wagą, dużą energooszczędnością i elastycznością. Na bazie systemu BUBBLES powstało już przeszło 50 propozycji lamp, świecących ścianek i żyrandoli o różnych kształtach i wielkościach, w tym kilka bardzo niekonwencjonalnych projektów w rozmiarze XXL. Realizacja na specjalne zamówienie urozmaica wnętrze centrum handlowego Renoma we Wrocławiu. To niezwykła przestrzeń, która oprócz funkcji sprzedażowych jest również mekką dla wielbicieli sztuki nowoczesnej. Niestandardowych wymiarów lampy o bąbelkowej konstrukcji zdobią również wnętrze Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego na Powiślu. W ostatnim czasie natomiast, na bazie systemu BUBBLES, designerzy stworzyli 8-metrową lampę dla odrestaurowanej willi Fritza Heroldta w Bydgoszczy (siedziba firmy Agnat) i oryginalny żyrandol o nietypowym kształcie dla butiku z ekskluzywną modą August Pfüller we Frankfurcie – projekt zaprezentowany zostanie między innymi podczas zbliżających się targów ICFF w Nowym Jorku.

Świecące ubrania

Ania Siedlecka i Radek Achramowicz lubią eksperymentować i zaskakiwać swoich odbiorców niekonwencjonalnymi pomysłami. Jak sami przyznają, jedną z bardziej nietypowych realizacji, była seria świecących ubrań, bazujących na pomyśle człowieka jako lampy. Stroje z diodami LED zostały pokazane m.in. podczas targów Light+Building we Frankfurcie gdzie prezentowane przez ubrane w nie hostessy zaintrygowały odwiedzających to wydarzenie.

Ikony polskiego designu

Projekty Puff-Buff są znane i cenione na całym świecie, a także zostały uznane za ikony polskiego designu. Świecąca ścianka BUBBLES znajduje się wśród eksponatów w Galerii Wzornictwa Polskiego – to nowa, stała ekspozycja w Muzeum Narodowym w Warszawie. Lampę Orca natomiast można podziwiać w Muzeum Narodowym w Krakowie na wystawie „Z drugiej strony rzeczy. Polski dizajn po roku 1989”, która pokazuje, jak radzili sobie twórcy wzornictwa na przestrzeni ostatnich dekad.